villkorslös

sitter och rensar en gammal extern hårddisk. hittade massor av bilder och filmer som jag glömt bort fanns. både positivt och negativt. Men i nästan varje mapp så fanns det en bild på Sassi och det slår mig om och om igen hur fantastisk den här varelsen är. Hur mycket kärlek hon ger mig och hur hon har tagit hand om mig. från dag ett. hon är villkorslös kärlek förkroppsligad.

därför kommer här ett superlöjligt flöde av bilder som jag hittat som får mig att känna mig sådär viktig och omtyckt. hon är fasen mer älskvärd än varenda människa som jag någonsin träffat.

superlöjliga, kärleksfulla och blödiga bilder. håll tillgodo friendos.

IMG_2659DSC_0403IMG_0765IMG_0506IMG_0849IMG_0988IMG_0992IMG_1040IMG_1077IMG_1906IMG_0842DSC_0030

Kommentera

